Sunny Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu Sunny Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu

Sunny Orlando

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

17 November 2018 | Verenigde Staten, Orlando

Sorry guys, Late up-date, gisteren overdag niet veel over te vertellen, heerlijk aan het zwembad gelegen, eindelijk een echt warme zonnetje us een heerlijk relax momentje, leuk hotel Avanti Palm resort aan I-drive, kamer 1421 (1 staat voor gebouw 1, 4 staat voor verdieping en 21 voor het kamer nr), bestaat uit 4 gebouwen van 4 verdiepingen, gelegen rondom het zwembad, gezellig zwembad ook incl. een hot-tub. Een ba,r een game room en een fitness as well available.

Al met al heerlijk genoten van een prachtige dag met de wetenschap dat die avond ik de boys op zou kunnen gaan halen voor een laatste week samen hier in Florida, ik schreef al wat een leuke combi ik dat vind 
De vlucht via flightradar in de gaten gehouden , alles voorspoedig, op tijd vertrokken volgens mijn info, maar ook een uur eerder arrival??!!
Oeps ik had de planning om van te voren even naar de Mall te rijden , gewoon wat rondkijken, maaar het werd dus rushen ipv op mijn gemakkie winkeltjes kijken, verkeer is druk rond dat tijdstip, beetje op mijn zenuwen kreeg ik het wel, te laat komen?
Niks voor mij, dat lukte gelukkig aardig totdat ik bij MCO (Orlando International) het terrein opreed, welke parkeerplaats?? I didn’t know, Economic, B or C? 2x rond het terrein en geen “ARRIVAL” gezien, waar zet ik in vredesnaam de auto neer? Beetje paniek in de tent, sorry auto natuurlijk en ten einde raad maar bij het Hyatt parkingspot naar binnen gereden, uitgelegd dat ik echt niet de parkingplace kon vinden for arriving flights, the man from the valet parking was very kind to help me out, I could leave the car over there en op een holletje naar de aankomsthal.’Very thankful for valet parking

Vliegtuig was al geland zag ik op de borden en toen begon het lange wachten en dan krijg ik de kriebels in mijn buik, wat als ik ze nu niet kan vinden, of als ik ze heb misgelopen, ze moeten door security, alleen handbagage dus dat kan toch niet zo lang duren, waar blijven ze ?? Zelf al geprobeerd te bellen maar weet natuurlijk niet of ze al bereik hebben via AT&T? dus geen gehoor, bevrijdend telefoontje uiteindelijk van Martijn of ze wel met zo’n soort metro mee moesten?!, Jawel, dat klopt, dan zijn ze er zo: pffffff.

AND YES there they were. #happylandings and #happymeeting

Even langs de balie van Alamo om hun rijbewijzen te laten registreren, kunnen zij het stokje van mij overnemen.

Nog een hapje eten, alle 3 honger en voor mij de 2e keer, voor hun de 1e keer Olive Garden, ik moet zeggen dat mijn keuze de vorige keer beter was, de garlic mashed potatoes 1st time were soooooooo good.
Op loopafstand, handig zo dicht bij het hotel.

Vanochtend zit ik dit nu aan het zwembad te typen, ook niet verkeerd, met een kopje koffie, de mannen zijn een ontbijtje bestellen, ik heb mijn yoghurtje en een stukje fruit, meer dan genoeg voor mij. Vandaag doen we opnieuw relaxt, zij bijkomen van de reis en wat suntanning, dus bij de Walgreens ff de zonnebrand gehaald en vanavond naar de wedstrijd tussen Orlando Magic & the Lakers met Le Bron James, de basketbal legende, moet een bijzondere wedstrijd worden.

Dus…. Voor vandaag beetje hanging out at the pool and things like that.


  • 17 November 2018 - 12:32

    Elly:

    Veel plezier samen, maar dat gaat vast lukken!

  • 17 November 2018 - 13:16

    Maria:

    Gelukkig heb je ze gevonden

  • 17 November 2018 - 15:45

    Wendy:

    Ik lees het al, huurauto terugbrengen is makkelijker dan iemand ophalen!
    Uuuuuh alleen handbagage voor een hele week?????
    Dat kunnen alleen mannen.....

  • 17 November 2018 - 19:11

    Helen:

    Hallo alledrie,

    Ik zei het toch.....tof zwembadje!!

    En dan nu nog wel wat sightseein' hoop ik. Doe Kissimmee / Orlando / cafe Paris, cafe Louie etc de groetjes, wil ook zeker weer ns terug.

    Fijne week nog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

Ingrid

Actief sinds 21 Juni 2011
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 91596

Voorgaande reizen:

03 April 2024 - 12 April 2024

Bro-sis week in Washington DC

07 Maart 2024 - 11 Maart 2024

Weer eens wat anders: Gdańsk

05 Oktober 2023 - 10 Oktober 2023

Citytripje Barcelona

18 Juni 2023 - 04 Juli 2023

Bestemming onbekend

18 Juni 2022 - 22 Juni 2022

Buda & Pest samen wordt Budapest

10 Februari 2020 - 20 Februari 2020

Sunnyshine State / Orlando

10 November 2019 - 10 November 2019

South Africa -> Big 5 ?

05 Mei 2019 - 18 Mei 2019

Boston / North East USA

07 November 2018 - 25 November 2018

Florida the Sunshine State

23 Augustus 2018 - 29 Augustus 2018

NYC the city that never sleeps or bores

06 Juni 2017 - 23 Juni 2017

the Deep South and a little bit of Texas

06 September 2016 - 14 September 2016

Iceland

25 Mei 2016 - 14 Juni 2016

Too many choices

16 April 2015 - 24 April 2015

Back in New York City

11 September 2014 - 26 September 2014

California and more again

22 Oktober 2011 - 05 December 2011

South West USA

Landen bezocht: