Clearwater Beach - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu Clearwater Beach - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu

Clearwater Beach

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

24 November 2018 | Verenigde Staten, Tampa

Vandaag belooft het weer een mooie dag te worden, onze laatste in Tampa maar ook van deze vakantie, zonnig en een graad of 25, bijna wolkeloos en achteraf zelfs met veel minder wind. Hooray

Opnieuw of voor een laatste keer wat suntanning en genieten van de zon naar the beach, wederom eerst een heerlijk ontbijtje bij Clear Sky, toch wel een ultiem ontbijtcafeetje en wat gezonder gegeten, lees minder calorieën dan de 1e keer.

Al thuis op het net gekeken voor een adres om te jetskiën door/voor de mannen, na wat zoeken en heen en weer lopen eigenlijk terecht gekomen op de plek waar we eergisteren de hele dag zijn geweest, bleek dat ze vanwege de wind niet zijn geweest en wij ze daarom ook niet gezien hadden, maar nu was het weer prima.
Personen geboren na 1 jan 1988 moeten een test maken om te mogen jetskiën, Martijn dus en jawel met glans geslaagd, nu was de weg vrij voor een ½ uurtje op het water.
Genoten hebben ze, dat kun je terug zien op de foto’s en film.

Btw wat is CWB toch een leuke stad/leuk stadje, hier heb ik mijn appartement aan het water als pensionada al wel gevonden. Toch eens checken wat het gaat kosten om zo 3 maandjes te overwinteren strakjes.
Deze keer hadden we de tijd om te wachten op de sunset en zat ik er klaar voor, prachtige foto’s kunnen maken en na het vallen van de duisternis (nadeel van november) zijn we naar huis gereden snel een douche gepakt om te gaan eten, jawel weer bij de Cheesecake factory en door naar the riverwalk in Tampa.
Die in San Antonio is reuze leuk, met winkeltjes en restaurantjes, maar in Tampa is die mooi aangelegd maar heeft niet de zelfde uitstraling, snel gezien en opnieuw verder door naar Ybor City, hier zie je helemaal dat Tampa bekend staat om de sigaren. Een en al sigaar, beetje shabby straat, wel met wat bars en een enkel restaurant, maar hier zal ik me in mijn eentje niet makkelijk laten zien. Leuk om eens gezien te hebben, maar voor mij niet meer dan dat.

Op naar huis, het is ondertussen over 12-en en er wacht ons nog een stuk cheesecake van de factory, hebben we ons zelf beloofd als toetje, ofschoon als ik vertel wat de calorieën per punt zijn, zal menigeen zijn wenkbrauwen fronsen, maar ze zijn zoooo lekker, helemaal in het begin van mijn vakantie heb ik de pumpkin cheesecake op, nu moest het de velvet cheesecake worden, my quity pleasure, volgende week echt weer aan de squats en de bootcamp en de powerwalk :-), maar mensen mocht je in de gelegenheid zijn: een keertje doen.

De koffer ligt open, wordt morgen gepakt, :-( kijken of we alles mee kunnen nemen in de koffers die we meebrachten. Ik heb als voorzorg een grote lege reistas meegenomen, dus als het nodig is, kan die altijd gebruikt worden.

We’ll see.

Voor nu trusten. xx

  • 24 November 2018 - 03:39

    Ad:

    Met jouw verslagen heb ik zeker ook zin om naar dat deel van de USA te gaan. Bedankt voor het delen van je ervaringen. Goede en veilige terugreis gewenst.

  • 24 November 2018 - 06:49

    Claudia Stalpers:

    Hoi Ingrid,
    Ik heb je reisverslagen weer met heel veel plezier gelezen!
    Leuk om het op deze manier vast te leggen wat je allemaal meemaakt
    in the USA! Goede terugreis voor straks! Groetjes Claudia

  • 24 November 2018 - 07:29

    Elly:

    Heb weer genoten van je verhalen. Goede reis naar huis en tot gauw!

  • 24 November 2018 - 11:08

    Wendy:

    Ik wacht op je uitnodiging, bijna-pensionada!
    Tot volgende week: hebben we iets te kletsen tijdens het powerwalken haha;)

  • 24 November 2018 - 17:10

    Helen:

    Nou jongens en mamameisje,

    Ik ben nu inmiddels wel errug benieuwd ook naar de bijpassende foto's....
    En.....
    Ik ga dat ontbijtcafeetje zo ns googlen, gewoon voor de leuk!

    Rest mij nu niets andets dan jullie een fijne en veilige terug luvht te wensrn.

    Hebben genoten van je verhaaltjes Ingrid en ook weet ideeen opgefaan, behalve dan die velvrt, aan ond nirt besteed maar er zijn daar bij een evt volgend bezoek elders ook vast wel weer een paar van die beestjes die in je kleding gaan zitten s nachts te vinden schat ik in.

    Veel plezier met nagenieten iig.

    Tot snel,

    Gr Cor en Helen

  • 25 November 2018 - 12:35

    Tamara:

    Wat was het weer geweldig om met jou mee te mogen op vakantie! Alleen dan gelukkig zonder die lange vliegreis! Het was weer gaaf om je avonturen mee te mogen maken! Ik wens jullie een hele goede en fijne vlucht richting Nederland. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tampa

Ingrid

Actief sinds 21 Juni 2011
Verslag gelezen: 457
Totaal aantal bezoekers 91424

Voorgaande reizen:

03 April 2024 - 12 April 2024

Bro-sis week in Washington DC

07 Maart 2024 - 11 Maart 2024

Weer eens wat anders: Gdańsk

05 Oktober 2023 - 10 Oktober 2023

Citytripje Barcelona

18 Juni 2023 - 04 Juli 2023

Bestemming onbekend

18 Juni 2022 - 22 Juni 2022

Buda & Pest samen wordt Budapest

10 Februari 2020 - 20 Februari 2020

Sunnyshine State / Orlando

10 November 2019 - 10 November 2019

South Africa -> Big 5 ?

05 Mei 2019 - 18 Mei 2019

Boston / North East USA

07 November 2018 - 25 November 2018

Florida the Sunshine State

23 Augustus 2018 - 29 Augustus 2018

NYC the city that never sleeps or bores

06 Juni 2017 - 23 Juni 2017

the Deep South and a little bit of Texas

06 September 2016 - 14 September 2016

Iceland

25 Mei 2016 - 14 Juni 2016

Too many choices

16 April 2015 - 24 April 2015

Back in New York City

11 September 2014 - 26 September 2014

California and more again

22 Oktober 2011 - 05 December 2011

South West USA

Landen bezocht: