Relaxen & basketball - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu Relaxen & basketball - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu

Relaxen & basketball

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

18 November 2018 | Verenigde Staten, Orlando

Gezellig weer met de mannen, vooralsnog genoeg te kletsen, maar ik had ze al gewaarschuwd en de zon schijnt en de temperatuur is helemaal goed en er is een bar at the pool.

SO LIFE IS GOOD!

Maar wat kun je van een dagje niks doen toch lui worden, keertje op en neer naar de supermarkt that’s it, dus weinig miles in de benen, (Walgreens aan de overkant), want nu gaat het harder met water en fris en ondertussen ook het bier :-)

Toch op tijd maar weer op gaan frissen want de wedstrijd van vanavond is echt wel een topper onder de kenners.

Het Amway center in Orlando zelf daar speelde het zich af, kaartjes af te halen op Churchstreet, is dus gewoon het stadion, wel zo handig, mega stadion, prachtig gebouw en gebouwd in 2010.
We zaten section 212/ rij 2 stoel 1-2-3, zeker redelijk uitzicht, the Magic Orlando versus LA Lakers dus, leuk om ook een keer een basketbal wedstrijd te zien, ik kan ze nu geloof ik allemaal afschrijven, een rugby in SD, een baseball in NYC en nu deze in Orlando.

Echt spannend ging het er niet aan toe en the Magic O hebben gewonnen na eerst op achterstand te hebben gestaan en wat een geweldig vriendelijk publiek, het zit allemaal tussen elkaar er is absoluut geen gedoe/ruzie of erger : vechten en na afloop dus iedereen in centrum van Orlando naar de kroegen, Churchstreet e.o. is dan toch de place to be. Geen politie escorte, amper politie in de buurt, dat kan dus ook.

Hier nog wat gedronken in een Amerikaans tentje, buiten gestart op het terras maar de temperaturen hielden niet over, blij met vest en/of jas en uiteindelijk binnen geëindigd.’s Avonds koelt het hier dus ook wel erg af.
Kregen de mannen van een gast naast ons nog een bucket met 5 flesjes bier, met de opmerking “hi guys, early Santa for you”, voor hun altijd welkom natuurlijk maar wie besteld nu voor zich alleen een bucket,??

Nog een aardig lange dag afgesloten met een hapje bij de Mac , OMG, 1e keer hier in de vakantie, voor een klein hapje omdat we het diner over hebben geslagen, een bak popcorn in het stadion alleen voldoet niet helemaal, maar is opnieuw lkkr (salted ofcourse)
Toch nog bijna 9000 stappen gezet, mooi, dat hapje er toch afgelopen. Hihi

Vandaag gaan we de Apopka trail rijden, mooie verhalen over gelezen en als het lukt ook door naar Kelly State Park om met tubes een soort lazy river af te glijden/varen hoe noem je dat, zou ook een toppertje moeten zijn, I’m sure we’ll have a nice day , have a good one you too

• 18 November 2018 - 12:40

Mieke:

Hoi Ingrid,
    Klinkt allemaal weer heerlijk.
    Veel plezier met de Wildlife Drive

Groetjes
    Mieke

• 18 November 2018 - 13:21

Ad:

Wat gezellig om dat met je kinderen te kunnen doen. Veel plezier daar!!

• 18 November 2018 - 14:46

Helen:

Hoi goed bezig daar hoor, en grappig, in dat stadion hebben wij Tim ook ns afgezet voor n concert en prachtig toch dat sport daar wel gemoedelijk kan he?
    Hier is t hommelus , nu weer met de sinterklaasintocht, verschrikkelijk toch weer die relzoekers maar goed, jij bent vrij en met vk dus.......

Maccen.....ook wel eens lekker toch.
    Leuke dingen weer opt program en weer benieuwd hoe dat bevalle is. Kellypark met n dikke zwemband op weg naar t water schijnt al lachwekkend te zijn, dus, jou kennende........hihihi kanniewachtenophetverslagvanmorgen!!

Have tons of fun......