Four Miles Ecological Cove Preserve - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu Four Miles Ecological Cove Preserve - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu

Four Miles Ecological Cove Preserve

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

27 Juni 2023 | Verenigde Staten, Cape Coral

Vanochtend gekozen voor de Four Miles Cove Ecological Preserve een rustige wandeling met geen hoogte verschillen, over een boardwalk en een stukje langs het water. Klein 1/2 uurtje rijden van mijn tijdelijke adres.

Even off topic: Ik zou hier niet willen wonen in deze uithoek van Cape Coral, al staan hier nog zo'n mooie huizen. Alles is toch al gauw een 1/4 tot een 1/2 uur rijden. Heeft natuurlijk zijn voordelen in zo'n ruim opgezet huis/villa of whatever, maar ik persoonlijk zou gaan voor een andere locatie.

Gewapend met een fles water een handdoekje en telefoon op pad. Loopt lekker weg zo'n boardwalk, echter ook broodnodig, want dit is een swamp gebied, heel drassig en stukken onder water. Weinig wildlife in vergelijk met Orlando paar dagen gelegen, toen waren de weersomstandigheden ook anders, heeft het mssn ook aan gelegen. Nu een soort van reiger gezien, mssn wel een Heron, ik weet het niet.

Niet zoveel kennis in huis.

Maar een leuke niet al te lange rustige wandeling, zo anders dan de drukte van Disney, Universal, Busch Gardens, Seaworld etc. Zeker ook leuk en ik vond de keren dat ik daar was ook geweldig, maar Florida heeft zo veel meer. Het is wat staat zeker niet te vergelijken met the SW of the USA (Cali/Utah/Arizon/Nevada), maar qua natuur kun je hier best mee vooruit.

Tevens: aan het begin van de Preserve was het Iraq Memorial , dedicated to all the victims of this war, maar ook stond er een replica van Iwo Jama, ook te zien in DC, vlakbij Arlington, ik dacht vanwege de oorlog destijds tegen Japan na de aanval op Pearl Harbour.

Mooi gemaakt, laat dat maar aan de Amerikanen over .

Zou nog mooier zijn als er geen slachtoffers waren gevallen, maar daar is the USA ook goed in, gewoon in iedere oorlog meedoen. Zinloos, alleen maar verliezers uiteindelijk [e-1f612]

Had voor de rest vd dag een rustige middag aan de pool gepland maar ik reed langs een Wafflehouse, dat werd eerst nog een stopover, de menukaart gaf genoeg keus maar veel te veel, ik koos uiteindelijk voor een kids cq pensionada gerecht: (mag op mijn leeftijd [e-1f602]: dus maar 1 wafel en 2 bacon strips, geen combi maar wel lekker, nog even aan de overkant de walgreens en de walmart bezoeken en nog wat aankoopjes doen, ik heb mijn familiezak caramel M[e-38]M's gevonden, maar Wendy: helaas ik ben ze alle keren ook niet in de andere winkels tegen gekomen, ik ben bang dat het een smaak is die het niet gehaald heeft en op het kerkhof van de M[e-38]M smaken ligt. [e-1f60f] (denk aan de Graveyard of Ben [e-38] Jerry's

De rest vd middag aan het zwembad doorgebracht, af en toe een plons en liggen lezen, niks mis mee.

In de avond na de opfrisbeurt nog naar Applebee's gereden voor een simpel gerechtje, had er betere voorstellingen van, maar iig gegeten.

Terug naar huis voor een koffietje, een filmpje en morgen op tijd vertrekken en met wat stops naar Key Largo.

• 27 Juni 2023 - 04:35

Wendy:

Niet op de tablet gezeten bij Applebees? Want je weet het hè, dat maakt het extra duur! Weet je nog[e-1f923]

• 27 Juni 2023 - 04:51

Ingrid:

Die stonden hier niet, was dat echt bij Applebee's! Niet [e-1f336]️'s?

• 27 Juni 2023 - 22:25

Helen:

Ben bij......geniet nog lekker he, stoere collega van me! [e-1f63a]

• 28 Juni 2023 - 20:55

Wendy:

Ff terug gelezen, was idd Chilli's!