WOW - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu WOW - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu

WOW

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

06 September 2016 | IJsland, Reykjavik

Arrived at Keflavik/ Int. Airport of Iceland, waiting for Kate. No better option than updating my blog.
Vanochtend na een moeizame start, maaaar stukken beter als gisteren moet ik gelukkig bekennen, de medicijnen en de reiki doen hun werk :-) douchen, Abby uitlaten , toiletspullekes bij elkaar rapen en dan met de trein naar Schiphol, deze keer gekozen om via den Bosch te reizen, prima keuze, via Breda gaf ie uiteindelijk een storing, dus zonder problemen 1,5 uur later at AMS. Ook het aanbod van Marleen om weggebracht te worden afgeslagen, ook een goede keuze want er was een vrachtwagen met kippetjes omgevallen en dat gaf ook de nodige vertragingen in eerste instantie in het zuiden maar je weet maar nooit. No stress deze keer....Niet genoeg saldo op mijn ov-kaart :-( (mocht gelukkig wel mee) dus eerst op moeten laden om weer uit te kunnen checken, maaaar tijd genoeg ook nog voor een bakkie koffie. Starbucks deze keer omdat de "pumpkin" latte er weer is, helaas beetje aan de te zoete kant voor mij.

Ik vlieg met WOW air, what's in a name :-)
12.30 uur vertrokken en om 13.50 uur geland, 2 uurtjes terug in de tijd.
Tot voor kort wist ik dus niet dat Iceland 3x zo groot is al Nederland !!! Mssn degenen ide het voetbal deze zomer gevolgd hebben wel. Met in 2015 een inwoneraantal van 329.000, bizar en daarvan wonen er 200.000 in Reykjavik. Uitgestorven voor grote delen is mijn idee. Vanboven af overigens al wel sneeuw gezien.

After picking up the car later in the aftnernoon , travelling to our first adress of Vala en Hilmar, looking nice and having good reviews. And exploring Reykjavik I guess before going to sleep on our first night overhere.
sjáumst fljótlega

• 06 September 2016 - 21:42

Gerry:

Hee Ingrid, fijn dat je een goede reis gehad hebt èn dat het wat beter gaat..
    Geniet ervan samen !

• 07 September 2016 - 17:39

Maria:

Fijn dat je heenreis zo goed is verlopen en dat het met je rug iets beter gaat.
    Ik kijk uit naar je verhaaltjes over jullie avonturen. Veel plezier nog!

• 07 September 2016 - 20:57

Marjolein.v.loon@gmail.com:

Hoi Ingrid,

Ik ben blij te lezen dat het wat beter met je rug gaat,en hoop voor jou dat het de rest van de week ook zo blijft!
    Relaxt zo met de trein ,nog genoeg tijd over voor een Starbucks ,dat begint al goed toch?
    Veel plezier en ben benieuwd naar je verhalen .

Liefs,Marjolein