Can't stand the heat! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu Can't stand the heat! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu

Can't stand the heat!

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

02 Juli 2023 | Verenigde Staten, Miami

30e op mijn gemakkie vertrokken richting Miami, mijn laatste stop voor 3 nachtjes, een hotel met een S dus, Viajero hostel dus voor de duidelijkheid. Op 1120 Collins Ave , lekker centraal.

De rit er naartoe gaf de nodige problemen, want de navi liet het afweten, kreeg geen verbinding meer met Google Maps, how?? [e-1f612][e-1f644]

Wat ik ook probeerde, wat extra stops bij sommige internet locaties, denk aan Starbucks, MacD, Walmart, Walgreensm Publix, all with internet connections.

Daar ging het goed en pikt de navi de route wel weer op maar zo ik daar weer wegreed: Connection lost, , grrr

Dat werd een dingetje om op Miami Beach te geraken, gelukkig gezegend met een best goed ontwikkeld richting gevoel daarop naar Miami B gereden, veel de Highway 1 volgen dat is niet zo moeilijk, maar ondertussen ook in een complete wolkbreuk door Miami heen, ook dat is niet nieuw, maar rijdt echt niet lekker.

Toch zonder kleerscheuren en zowaar zonder 1x fout te hebben gereden bij het hostel gearriveerd.

Leuke manier om de vakantie af te sluiten, meer acties daar omdat je met gelijkgestemden bent ( solo reizigers) wat makkelijk contact legt en er makkelijk dates gemaakt kunnen worden.

Zo heb ik Heike uit Nürnberg leren kennen en iig de 2e volle dag grotendeels mee opgetrokken,

Via groupon.com een boottour geboekt voor de helft van het geld, always nice.

Met de bus vanaf Washington ave de bus gepakt, $ 2,25 pp, en uitgestapt vlakbij Biscayne Bay, staat allemaal goed aangegeven, We waren ruimschoots op tijd en er is een hele boulevard met winkeltjes en restaurantjes w.o. HRC (Hard Rock Café) traditiegetrouw moet ik daar toch even aanwippen en nog en leuk sport shirt gescoord ook.

Off topic: wat is het hier heet, HOT, fucking HOT [e-1f975][e-1f975][e-1f975]

, erg hoge humidity, regenseizoen, I know, maar echt mensen, ik begrijp echt niet hoe sommigen er hier bij kunnen lopen of ze nergens last van hebben, nou ik wel hoor, ik hoef hier niet eens naar de w.c. ik sweat everything out!! [e-1f602], hoe ist het ook al weer, ieder nadeel ..... ondanks al het water dat ik hier drink, ook zo'n heerlijke luxe, in ieder restaurant krijg je dat gewoon, zonder vragen, zonder betalen, all refillable

Het strand van MB is heerlijk, daar volop van genoten, fijn zandstrand en the Atlantic was much more refeshing than the Gulf.

Voor mij een feestje van herkenning, Española Way, Lincoln Road, with the shops en the Cheesecake Factory, the Marseille hotel van toen met mijn mannen (in 2009), Ocean Drive, TGIF's (Thank Gods it's Friday en hier mijn allereerste Mojito op en is het mijn meest favoriete cocktail ever geworden, leuk om weer eens terug te zien

Maar (en dan alleen vanwege de hitte) bijna blij om terug te vliegen morgen, maar dat is weer een nadeel, dan zit de vakantie er weer op.

Luxe probleem, I know, dus mag niet klagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Ingrid

Actief sinds 21 Juni 2011
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 91409

Voorgaande reizen:

03 April 2024 - 12 April 2024

Bro-sis week in Washington DC

07 Maart 2024 - 11 Maart 2024

Weer eens wat anders: Gdańsk

05 Oktober 2023 - 10 Oktober 2023

Citytripje Barcelona

18 Juni 2023 - 04 Juli 2023

Bestemming onbekend

18 Juni 2022 - 22 Juni 2022

Buda & Pest samen wordt Budapest

10 Februari 2020 - 20 Februari 2020

Sunnyshine State / Orlando

10 November 2019 - 10 November 2019

South Africa -> Big 5 ?

05 Mei 2019 - 18 Mei 2019

Boston / North East USA

07 November 2018 - 25 November 2018

Florida the Sunshine State

23 Augustus 2018 - 29 Augustus 2018

NYC the city that never sleeps or bores

06 Juni 2017 - 23 Juni 2017

the Deep South and a little bit of Texas

06 September 2016 - 14 September 2016

Iceland

25 Mei 2016 - 14 Juni 2016

Too many choices

16 April 2015 - 24 April 2015

Back in New York City

11 September 2014 - 26 September 2014

California and more again

22 Oktober 2011 - 05 December 2011

South West USA

Landen bezocht: