Snik snik , laatste dag alweer - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu Snik snik , laatste dag alweer - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu

Snik snik , laatste dag alweer

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

18 Februari 2020 | Verenigde Staten, Clermont

Vanochtend iedereen gammel van, ja wat eigenlijk, we komen er niet achter wat we dan fout gegeten hebben, feit is dat Cili de hele dag op bed heeft gelegen, Dan komen wij er nog goed vanaf. Vanochtend dus bij de pool wat dingetjes bijgewerkt. Wat gelezen , jammer wel van de aller laatste dag maar er zijn ergere dingen.

Vanmiddag nog even met John naar Lake Louise, prachtig stukje natuur en zo dicht bij hun huis. Alles nog onder de city limits van Clermont.

Vlakbij huis ook nog iemand geholpen die een eenzijdige aanrijding had gehad, jonge griet maar eigenlijk best een raar ongeval.

Auto was aan het roken maar kwam door de airbags die uit waren geklapt, ze was tegen een auto die normaal geparkeerd stond gereden.

Terwijl zij uit tegenovergestelde richting precies in een rechte lijn met die auto in aanraking is gekomen, erg vreemde situatie. Ze ws erg ontdaan en gelukkig was de politie er ook in no time. Flinke schade, ons vermoeden was dat ze aan t texten is geweest.

Wij onze weg vervolgd naar het state park.

Degenen die denken dat Florida alleen maar thema parken betreft als Disney en Universal heeft zich bij lange niet ingelezen.

Al veel moois gezien hier en genoten van de uitleg van de omgeving door John, prachtige huizen staan hier aan het meer.

Bij de Wal-Mart nog wat te eten gehaald.

Komen we de winkel uit en zien we toch een beauty van een zonsondergang, echt een kadootje.

Ons idee om te trakteren een etentje bij de cheesecake factory ging ook niet door vanwege eerder genoemde omstandigheden.

Missen we verdorie ook ons toetje: ik iig een heerlijke red velvet cheesecake punt , :-( next time anyway

Vanavond gestart met de koffer pakken en op tijd naar bed deze keer, nog wat gelezen en tv gekeken, laatste nachtje hier in deze villa Ella Vista, nb voor liefhebbers: te huur via airbnb.

• 19 Februari 2020 - 14:53

J&J:

Ja Ingridje aan al het goede komt een einde. We hebben weer genoten van jouw belevenissen. Het wordt eens tijd dat je een boek gaat schrijven over jouw USA avonturen. Wordt een bestseller!!!
    Goede reis terug. Als je mazzel hebt duurt de vlucht een uurtje korter met de storm die er weer aankomt. See you.

• 19 Februari 2020 - 16:22

Ad:

Ja, helaas komt aan mooie reizen altijd een einde. Ik heb je verslagen weer met veel plezier gelezen. Welke staten staan er nog op je lijstje? Of ga je ze allemaal bezoeken?

• 19 Februari 2020 - 18:25

Elly:

Weer met veel plezier je verhalen gelezen. Goede reis!

• 19 Februari 2020 - 19:08

Maria:

Tja aan alle mooie dingen komt een eind, maar genoten hebben jullie.
    CU Soon

• 19 Februari 2020 - 22:54

Helen:

Hi girlfriend,

Every good thing also comes to an end, maar liever zonder dat gerommel in je trommel,maar goed.
    Ik , als GROOT Florida-fan ben het helemaal met je eens. Ook wij begonnen met visiting florida voor de beroemde parken maar......zijn inmiddels,verliefd ommzoveel meer wat dit mooie stukje US of A te bieden heeft!!
    Hoop dat jullie je,zeker voor de terugreis, wat lekkerder gaan voelen en een voorspoedige vlucht.

See ya real soon........

Greets from us,