Nog maar 7 dagen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu Nog maar 7 dagen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu

Nog maar 7 dagen

Door: flyingtothewest

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

15 Oktober 2011 | Nederland, Tilburg

Het begint te korten, precies over een week hang ik al ergens een 5 uurtjes in de lucht, heb natuurlijk nu nog van alles te doen, tjek tjek, dubbeltjek, paspoort, tickets, opladers, telefoons,laptop camera, cc niet vergeten, de rest is allemaal te koop, reisroutes doornemen, moet ik nog iets wijzigen, doing some groceries voor en samen met Martijn & cleaning the house.
Vertoon een beetje ADHD gedrag momenteel. Volgens sommige vrienden heb ik dat altijd al gehad, (dank voor de opmerking) maar nu heb IK ZELF er last van (haha). Vind het natuurlijk zelf ook best spannend wat ik allemaal ga doen. Afgelopen week met Teresa volop mail contact gehad en met wat ze allemaal schrijft er alleen maar meer zin in gekregen. Ik voel me er nu al helemaal welcome. En alles klinkt super. Okay, I know, ik ben bevooroordeeld, maar lees even mee: a single woman, 52 years, in bezit van een cabrio, houdt van skating langs the beach, hiking in the canyons, cooking with fresh food, a lot of veggies and fruit. Het is er al de hele week 30-(beach) 35 (inland) , wat moet ik daar nog aan toe voegen. Ja dat ik misschien niet meer terug kom :-) Maw: ik heb er reuze veel zin.

  • 16 Oktober 2011 - 10:33

    Gre En Hans:

    hoi wat super
    wij proberen je reis verslag te volgen
    vinden het erg leuk voor je ,je gaat een eneverende tijd tegemoed

    neem je bikini en sun glasses mee
    een stoere meid is op de vacantie voor bereid

    grtzz hans en gre

  • 18 Oktober 2011 - 07:58

    Lisette:

    Hey Ing
    Je klinkt nu al bijna veramerikaanst dus I hope dat je nog wel backkomt hoor! Mét lots of leuke travelverhalen, maar ik tjek intussen deze site too.
    Have lots and lots of fun!!!
    x Lisette

  • 18 Oktober 2011 - 08:32

    Kim De Graaff:

    hai Ingrid nog ff en dan is het eindelijk zo ver voor je! Volgens mij ga je dr erg genieten van alles. Maak er een reuze leuke tijd van en ik ga je volgen .. ;-)

    lfs Kim

  • 18 Oktober 2011 - 17:18

    Rob:

    Hoi Ingrid,
    Echt wel dapper zo all alone, stoer wijf joh en wat je zegt dat je wellicht niet meer terugkomt, wie weet kom je daar inderdaad je Mister Starbucks of thé handsome erfgenaam van Steve Jobs wel tegen terwijl hij aan een eenarmige bandiet staat te trekken en je vervolgens uitnodigt voor een nachtje doorhalen in Bellagio, voor minder zou ik het in ieder geval niet doen !?! Whatever, succes nog met het voorspel and fly away with your American dream . . .
    Liefs Rob

  • 18 Oktober 2011 - 18:08

    Albert En Tineke:

    Nou eindelijk is het zover.Weer terug naar je geliefde vakantieland. Veel plezier, prettige cursus en geniet vooral en kom goed weer terug. We volgen je en bellen nog even voor vertrek.
    Albert en Tineke

  • 19 Oktober 2011 - 07:19

    Claudia En Toon:

    Hee Ingrid,
    Spannend hoor, allemaal maar wel errug leuk.
    Ik heb het zaterdag al gezegd maar nogmaals: GENIET! en uiteraard gaan wij e.e.a. volgen.
    Groeten, Toon en Claudia xxx

  • 19 Oktober 2011 - 07:44

    Marloes :

    Laatste dagje dat wij hier van je gehyper kunnen genieten op het werk ;)

    Ik ga je volgen via deze site!

    ENJOY AND HAVE A GOOD ONE!!

    liefs Marloes

  • 19 Oktober 2011 - 17:43

    Anja:

    Heee het wordt nu echt serieus.
    Do:

    learn a lot, and see much of de States
    flirt ( ???)
    Gamble and win ( Vegas)
    but most of all enjoy.

    Dont:

    sleep walking haha ( lock the door)

    we keep in touch,

    Anja

  • 20 Oktober 2011 - 08:44

    Sonja Timmermans:

    Hey Ingrid,

    Alvast een hele goede reis toegewenst (succes met het overstappen) een hele fijne, gezellige en leerzame tijd toegewenst en geniet van iedere dag!!!

    Groetjes Sonja

  • 20 Oktober 2011 - 15:53

    MJose:

    Ik had niet echt het idee dat je er veel zin in had, maar gelukkig is dat nog wat bijgedraaid :-). Als je nu de boer thuis laat en het verstand meeneemt komt het helemaal goed. Alleen als je die rijke olietexaan tegenkomt euhhh.... neem dan maar ff contact met mij op en ik adviseer je opnieuw. Ik vind trouwens dat God nu weleens Ingrid kan blessen ipv America, dus bij deze. Hele goeie reis, enjoy en ik volg je hier op de site
    MJose x

  • 20 Oktober 2011 - 18:25

    Wil W.:

    Hoi hoi,

    Nog 2 nachtje slapen en de reis het avontuur gaat beginnen!!
    Een hel goed vlucht en super genieten daar.
    Ook ik blijf je volgen en misschien herken ik wel iets van de foto's.
    Succes nog met de laatste voorberijdingen.

    Have fun!!!!
    xx Wil

  • 21 Oktober 2011 - 18:15

    Rob:

    Hey Lovely,

    Pick up your Marlies Dekkers, some toothpaste, a few dollars more and fly away . . . . . . Be careful out there . . .

    Liefs rob

  • 22 Oktober 2011 - 18:16

    Leon & Marleen:

    Hoi Ingrid.....

    Als je dit leest dan ben je op de plaats van bestemming! Wij waren vanmorgen bekaf toen we je op de airport van Brussel gedropt hadden en nog even bakkie koffie met je gedronken te hebben! Wat was je hieper zeg...druk druk druk ! Maar hopelijk heb je een goede reis gehad en we hebben snel contact !

    p.s. trouwens duur bakkie koffie....we hadden een prent voor het fout parkeren!!!!

    Geniet ervan en veel liefs van ons xxx

  • 22 Oktober 2011 - 22:37

    Ineke V G.:

    Hoi Ingrid, heb je niet meer gezien op zaterdag, dus dan maar zo. Ik wens je een heerlijke tijd toe in de States, geniet ervan en ik volg je. Kus Ineke

  • 23 Oktober 2011 - 08:31

    Sjaak :

    Hallo Ingrid
    aan het bijkomen van de jetleg het eerste berichtje? Wij wensen jou veel plezier en een mooie tijd daar in het westen hou ons met mooie verhalen en foto,s op de hoogte.
    Groeten Sjaak en Corrie

  • 23 Oktober 2011 - 11:00

    Hans En Elly:

    Hoi Ingrid,
    Hopelijk heb je een goede reis gehad en is alles goed verlopen. Wel spannend hoor zo in je eentje. En nu kan het genieten echt beginnen. Heel veel plezier en succes met je cursus. We volgen je via de site. Veel liefs!

  • 24 Oktober 2011 - 11:19

    Marjolein:

    Ha lieve Ingrid,
    Fijn om te horen dat je goed aangekomen bent.
    Knap van je dat je niet in de stress bent geschoten met dat gedoe met die vlucht.
    Ik wens jou heel veel succes en plezier en ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat lukken.
    BIG HUG Marjolein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 21 Juni 2011
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 91597

Voorgaande reizen:

03 April 2024 - 12 April 2024

Bro-sis week in Washington DC

07 Maart 2024 - 11 Maart 2024

Weer eens wat anders: Gdańsk

05 Oktober 2023 - 10 Oktober 2023

Citytripje Barcelona

18 Juni 2023 - 04 Juli 2023

Bestemming onbekend

18 Juni 2022 - 22 Juni 2022

Buda & Pest samen wordt Budapest

10 Februari 2020 - 20 Februari 2020

Sunnyshine State / Orlando

10 November 2019 - 10 November 2019

South Africa -> Big 5 ?

05 Mei 2019 - 18 Mei 2019

Boston / North East USA

07 November 2018 - 25 November 2018

Florida the Sunshine State

23 Augustus 2018 - 29 Augustus 2018

NYC the city that never sleeps or bores

06 Juni 2017 - 23 Juni 2017

the Deep South and a little bit of Texas

06 September 2016 - 14 September 2016

Iceland

25 Mei 2016 - 14 Juni 2016

Too many choices

16 April 2015 - 24 April 2015

Back in New York City

11 September 2014 - 26 September 2014

California and more again

22 Oktober 2011 - 05 December 2011

South West USA

Landen bezocht: