Happy Valentine's day - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu Happy Valentine's day - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu

Happy Valentine's day

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

14 Februari 2020 | Verenigde Staten, Orlando

Correctie, gisteren helemaal vergeten te schrijven dat John ons attendeerde op een gordeldier dat in de tuin aan t rond scharrelen was,  zo leuk dat je zulke beesten hier ook in het echt te zien.

Verder heb ik van Wendy te horen gekregen aan welke ziekte ik lijdt, oeps dat klinkt niet goed, maar gelukkig kan ik me daar helemaal in vinden.

Fernweh, letterlijk korte vertaling : verlangen om te reizen , evt naar het onbekende.

Niet erg om hier last van te hebben, zal waarschijnlijk nooit overgaan, maar doodgaan hieraan doe ik ook niet.

Vandaag vanwege de voorspellingen wordt t een bezoek aan een van de Malls .

Marshalls en home goods om te starten, na een uitgebreid door Cili verzorgd ontbijt zijn we via de 27 richting t noorden gereden, toch wat kleine dingen hier gescoord (some underwear voor de meiden, wij samen en Imke dochter van) en zelfs langer binnen geweest dan gedacht, verder door naar de Premium outlet, daar aangekomen mega druk, iedereen aan t shoppen waarschijnlijk vanwege t weer ofschoon t al weer een tijdje droog was, auto parkeren viel niet mee en na div rondjes toch maar de betaal versie gekozen, 10 $ , valt toch nog mee, wij naar binnen, eerst een kortingsbonnen boekje halen wat hm niet zou worden, soms moest je voor minimaal 150 $ kopen om iets van extra voordeel te krijgen, toch hier wel wat leuke dingen gevonden, maar niet spectaculair, makkelijke maar ook gekke joggingbroek met erg wijde pijpen bij de GAP om te chillen@home, bij bath & body Works wat kleine flesjes anti desinfectie voor in de handtassen, bij yankee candle binnengelopen, ook Wendy heeft bij de GAP nog een leuke zwarte hoody gevonden voor Imke, na volop app contact met t thuis front. Ook zo’n dingetje, steeds proberen in winkels om WiFi te vinden, voor een kleine 10 dagen niet interessant genoeg om een arielli simkaart te kopen dus zoeken we het maar hoppend van shop to shop.

Ooh ja ook ieder nog een leuke zonnebril gekocht als souvenir aan onze geweldige tijd hier.

Inwendige mens versterkt met een kind of sandwich philly style with lemonade and loaded fries , (shared) , vanavond zouden we nl thuis een homemade viscurry eten en het was al wat later op de middag. Niet te veel dus…….

Contact gehad ook even met t thuisfront in Clermont hoe laat we zouden gaan eten zodat we daar rekening mee konden houden en besloten om 5.30 terug te lopen naar de auto.

En dat had wat voeten in de aarde. Want waar hadden we die neergezet???? It is daar huge en omdat we zoveel rondjes hadden gereden niet onthouden: OMG!! , alles kwam bekend voor… Victoria’s Secret , klonk ons bekend en north face, maar nee de Bahama Breeze toch niet, ook de Starbucks niet, ondertussen al even over het parkeer terrein rondgelopen, ieder een rij natuurlijk, na ja, mug steeds niet,  we wisten alleen dat we bij het betaalde gedeelte moesten zijn. Maar ja ook dat konden we niet vinden.

En nu…..

Ik zag als eerste iemand van de security en ben t gewoon gaan vragen, bleek dat we niet eens de enigen zijn die dit overkomt, hij zou iemand roepen die ons op zou pikken om mee rond te rijden.

Hilarisch , we pisten bijna in ons broek, uiteindelijk met de auto vd security over t terrein om naar onze auto te zoeken, embarrassing, but afterwards a lot of fun, excuses for the girls who were searching with us and telling them that we're from Belgium, tuurlijk hebben we onze Elantra weer gevonden. Maar ook met een flinke delay vertrokken, ook nog Rush hour at the Interstate zorgt nog voor flink wat vertraging, dus mega laat thuis.

Gelukkig hadden we Cili en John even gebeld om te zeggen dat ze maar moesten gaan eten. Wij schoven heel veel later aan de dis.

Heerlijk gegeten overigens met daarna een lekkere donut en een bakkie.

Mbt ons avontuur, ik kan wel zeggen dat dit mij nog niet eerder is overkomen want ik maak altijd foto’s van waar ik de auto neerzet, maar dat gelooft natuurlijk niemand. Les voor de volgende keer, foto’s maken niet meer vergeten . Laten we t er maar op houden dat we t enthousiast waren.

• 15 Februari 2020 - 14:34

Wendy:

Ja ja het ligt zeker aan je gezelschap!

• 15 Februari 2020 - 14:37

Wendy:

Happy Valentine's Day Sweety!

• 15 Februari 2020 - 19:30

Maria:

Zo ben helemaal bijgelezen.
    Jullie hebben het goed daar. Leuke dingen doen, lekker eten en drinken, en een super leuk plek om te wonen.
    Wat een fijne vakantie !
    Veel plezier verder.

• 16 Februari 2020 - 22:57

Elly:

Ha ha gelukkig de auto weer gevonden, kan het me helemaal voorstellen. Wel een leuk ritje me de securety!