Busch Gardens - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu Busch Gardens - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu

Busch Gardens

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

12 Februari 2020 | Verenigde Staten, Tampa

Allebei al vroeg wakker, Wendy weer om 2.15 en ik om 3.30, dus al vroeg aan de app en besloten om naar Busch Gardens te rijden, was nl het verste rijden .

Startklaar ad 7.30

Cracker Barrel, dat was onze tussenstop, hier een heerlijk ontbijtje op, 'Grandma's favourite slammer, verrukkelijk maar die oma heeft vast veel honger gehad... lees even mee:

2 eggs sunnyside up, bacon and ham, fried apples, hashbrowns and 2 pancakes with maplesyrup . En echt alle 2 alles op , echt te lekker om te laten staan en op french toast na alles wat ik zo lkkr vind hier in een Amerikaans ontbijt. Gelukkig is Wendy net zo. Cracker Barrel voor beiden eigenlijk een nieuw ontbijt restaurant, ik kende het van een keer een diner. Vooraf kom je door een winkel met veel prullaria maar wel grappig om te zien, doet een beetje denken aan Amish spulletjes. Overigens niks gekocht maar wel leuke foto’s van ons op de porch in de schommelstoel.

Weg vervolgd naar Tampa, het zag er niet druk uit, voldoende parkeerplaatsen, maar ook een hoog 70+ gehalte, met of zonder rollators. Iedereen een dagje op pad.

Heerlijk weertje en het werd alleen maar warmer. Gelezen dat er een tribute was van Queen, altijd leuk, dus kaartjes gereserveerd en oom 1 uur de show bezocht, was zeker goed en meet sommige nummers volop meegezongen.

Uiteindelijk nog 3 shows gezien/ bijgewoond wat een leuke afwisseling was in t park, een ijssshow in het Morocco theater, een dierenshow en als laatste een show like the sixties,

Blijft een leuk park, voor jong en oud, met toch een aantal achtbanen die wij aan ons voorbij hebben laten gaan, evenwichtsorgaan hè!! de enige die we hebben gedaan was de rapid river, zelfde soort als de banden in de Efteling. Wat zijn mensen overigens vreemde wezens, wetend dat je soaked wet kunt worden en toch mee gaan, hilariteit alom en ook kletsnat. Bij de shop met badlakens, ik dacht dat Wendy er 1 wilde kopen, hebben we stiekem geprobeerd onze kleding droog te poetsen en veel gewandeld om de zon zijn werk te laten doen. Vandaag bijna 18.000 stappen, dus het lekkere eten er ondertussen of nog komend al afgegeten.

Ik herkende nog veel van goed 1,5 jaar geleden, toen met Thoom en Martijn, dus ook waar herinneringen opgehaald.

Veel "wilde" dieren gezien maar toch ook Wendy had dezelfde mening, dat doet je toch minder nu we ze in t echt in SA hebt gezien. Waar we wel om hebben moeten lachen was dat we behoorlijke seksueel getinte dieren hebben gezien, ze hadden er zin in zullen we maar zeggen . Hihi. Details vraag je maar….

Sluiting park 18.00 uur / 6 pm, terug richting villa komt de vraag op waar we gaan eten. Cracker Barrel was zo goed bevallen, nu voor het diner?? Of toch een Denny's? Afgesproken om die te kiezen welke het dichtst bij afslag 55 zou liggen en Denny’s heeft de strijd gewonnen.

Ook hier weer heerlijk gegeten, ik had een skillet (pannetje) met Chickken , broccoli, red potatoes overgoten met een bourbon glazed sauce.

De route planner gaf in 1e instantie de verkeerde info door en daarom een kleine omweg moeten doen, maar de weg naar de villa toch weer gevonden, daar ontvangen met een kopje koffie, verhalen uitgewisseld, plannen gemaakt voor morgen en naar bed.

• 13 Februari 2020 - 11:03

Wendy:

Gelukkig ben je niet al te openhartig