Counting down - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu Counting down - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu

Counting down

Door: me

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

21 April 2018 | Nederland, Nederland

Mooi moment om weer eens de blog erbij te pakken en te schrijven over mijn / onze trip naar NYC as augustus, al weken helemaal gek gemaakt door 3 Amerika-vrienden op het werk die met families van of naar Amerika zijn (geweest), beetje jaloers al wel door alle mooie verhalen en foto’s van Corné uit Florida en het aftellen van de anderen met vertrek vandaag, Sandy ook naar FL en alle muzieksteden en John naar the South-West . En ik/wij moeten nog 124 dagen, maaaaaar de voorpret is zeker zo leuk en altijd veel te snel weer terug op NL bodem

Volgens de countdown app van vandaag nog 124 dagen tot vertrek op 23 augustus , dus ja duurt ook nog wel even

Het idee achter onze trip: vieren van onze verjaardagen, het feit dat we met zijn 3tjes (de meiden) een mijlpaal aan tikken dit jaar EN leuk voor de bijbehorende partners zij mogen/gaan ook mee
Volop aan het zoeken, puzzelen, blogs en reisverhalen lezen als ook tips van de diverse fora plukken (zeker wel een van mijn hobby’s)
Met X-mas nog een erg leuk boek gekregen (en er zijn er heel wat) met als titel “ 75 New York Specials”,
Met super leuke en niet de meest geijkte dingen om te doen. Toppie tips…

Uiteindelijk na flink puzzelen en vergelijken eind vorig jaar al tickets kunnen scoren voor een aardige prijs: plm. 460 incl. boekingskosten and including luggage voor een vlucht met Lufthansa van AMS -> FRA -> NYC aankomst Newark op de 23e augustus rond 3.45 pm als alles volgens plan verloopt en vertrek de 29e eind van de dag vanaf JFK.
nb: luggage stays inclusive, momenteel weer volop gedoe omtrent extra kosten voor de bagage, maar dat geldt gelukkig niet voor onze tickets
Nog nooit op Newark (NJ) geland dus kijken hoe we vandaar op Manhattan geraken, Uber? (eens uitproberen, in DC werkte het prima) gewone taxi, shuttle bus of the subway/tube? We’ll see, sure we’ll get there.
Hotel geboekt op Canalstreet, dichtbij de Manhattan bridge , begin van Chinatown en dichtbij Little Italy, prima hotel en locatie volgens de reviews en ook al tikets voor de baseball game tussen Yankees and the Chicago White Sox

Gelukkig nog meer dan genoeg tijd om door te zoeken en wat ik nog steeds erg leuk vind deze blog weer te updaten,bevestiging dat ik toch weer aan het aftellen ben :-)
We’re excited and looking forward and if you’re still interested in reading my blog : be my guest in august, than I’ll be back

• 29 April 2018 - 14:28

Maria:

Heerlijk Ingrid om zo al weer in the mood te komen (al hoef jij daar niet persé voor te bloggen volgens mij

• 19 Augustus 2018 - 21:40

Wilma Wright:

Have a great time Ingrid!! xoxo