Counting down - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu Counting down - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu

Counting down

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

25 Maart 2016 | Nederland, Tilburg

From this day, exactly 2 months to go. the 25th of may, departing from Amsterdam.
Met de gebeurtenissen deze week op Brussels Airport weet ik zeker dat ik met een ander gevoel maar ook meer met argusogen rond ga kijken op Schiphol. Normaliter vlieg ik bijna altijd vanaf Brussel naar de VS en zo onwerkelijk om die afschuwelijke beelden te zien maar ook zo herkenbaar dat vliegveld, enge ontwikkelingen zijn het, maar je kan er ook niet voor weglopen, je weet niet waar en/of wanneer een evt volgende keer plaats zal vinden. Heb dan ook echt wel een keer of wat deze week lopen denken aan mijn reisplan, vlieg tenslotte van en naar Washington DC, the Capitol city of the USA en mssn wel een van de belangrijkste steden (ter wereld) en hopelijk niet een vd belangrijkste doelwitten ter wereld. Je kunt je niet verstoppen, je weet tenslotte niet waar het vandaan komt en mssn hypocriet als we zijn, (zij die niet direct slachtoffer zijn), gaan bijna weer gewoon door met plannen en leven (zo moet het natuurlijk ook) zo ook ik, mijn plannen voor de laatste week had ik nog steeds niet, kon geen besluit nemen, de route die ik eerst had richting the Niagara Falls voelde niet lekker en nu dus toch iets helemaal anders. Voeg een dag of wat zon, zee en zand toe in Virginia Beach en rijd terug door Shenandoah NP state Park o.a. over the Skyline Drive, ook machtig mooi van wat ik er al van gezien heb.,
Maar dat is niet de enige wijziging, ik heb een reisgenoot gevonden voor het 1e deel van de reis. Keileuk, samen DC en Chicago ontdekken, lkkr kletsen, lkkr eten, veel zien, wandelen, fietsen, the nightlife meebietsen en zoveel meer,
Dus Nel, ik moest even schakelen nu ineens met een reisgenootje, maar erg veel zin in. Aftellen geblazen meid, we komen eraan nog 61 dagen. Tot dan...

• 22 Mei 2016 - 20:58

Marjolein:

Het beloofd weer een prachtige reis te worden!
    Maar wil je mij beloven om heel veel foto's te maken ,zodat ik buiten al je reisverslagen ook kan mee genieten van prachtige foto's.!!!!

Veel plezier en geniet ervan

• 23 Mei 2016 - 08:55

Pieter Olislagers:

Geniet van je mooie reis en ik ga meekijken wat je allemaal meemaakt in VS. Gr Pieter

• 23 Mei 2016 - 15:04

Mieke :

Leuk....ik ga het allemaal lezen.... Een beetje na genieten van onze reis.
    Kan ik me ook aanmelden of plaats jij steeds een linkje in onze groep?

• 23 Mei 2016 - 17:19

Matty:

Succes met de laatste voorbereidingen Ingrid. Nog 2 nachtjes slapen maar...spannend!
    Goede reis vast en ik kijk er naar uit om je belevenissen hier te lezen

• 23 Mei 2016 - 19:01

Ingrid:

@Mieke, ik plaats af en toe wel wat in de groep, maar je kan je in de linker kolom ook evt. aanmelden (zie blijf op de hoogte) voor de mailinglijst.

@ iedereen, leuk deze reacties al, ga er ook proberen er een leuk verslag van te maken en ga heerlijk genieten

• 23 Mei 2016 - 23:22

Henny:

Ga je reis weer mee volgen. Kijk er naar uit.
    Veel plezier

• 24 Mei 2016 - 12:56