Fabulous Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu Fabulous Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu

Fabulous Vegas

Door: flyingtothewest

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

27 November 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vertrek bij Teresa, een lange rit voor de boeg, about 500 miles to go again, op tijd vertrokken om toch maar voor het donker binnen te zijn.
Het grootste gedeelte van de rit zaten mn oren dicht door de enorme hoogteverschillen soms, maar daar heb je natuurlijk geen last van als je toch alleen in de auto zit, muziekske gewoon wat harder en af en toe lekker mee. . . .
Onderweg naar Flagstaff een heel eind parallel met de Mexican border gereden, wat ook resulteerde in een stop somewhere voor mij in the middle of no where on the Interstate 8 in een border control, inclusief met honden en het verzoek om mn paspoort te laten zien, tenminste als not US citizen.
Een mooie route, ik heb allerlei landschappen voorbij zien komen, van de mountains, tot prairies, rotsformaties, duinen en bossen, eindeloze vlakten en echt het ultieme vrijheidsgevoel meegekregen, met muziek als rolling in the deep, born to be wild, hotel California and California Girls voelde dat echt helemaal super, maar weet ook al wel dat ik in sommige delen hier dus ook absoluut nooit zou willen wonen. Zo verschrikkelijk afgelegen, mij niet gezien. Je komt echt uren lang geen stadje tegen, om te tanken moet je de interstate af, een stadje in, zoals wij gewend zijn kennen ze dus helemaal niet, niet altijd handig en op tijd tanken, moet er echt niet aan denken dat ik zonder kom te staan.
Klein omweggetje gemaakt via Sedona, red rock county, zulke mooie rode rotsformaties en dat met de sunset, really a beauty, sometimes goosebumbs on my arms door al dat moois maar weer niet voor het donker binnen. Bestemming: Flagstaff bekend van de historic route 66.
Motel opgezocht, did some groceries & 2m naar de Grand Canyon, unfortunate no internet. Oplossing: koffie bij starbucks

Ohjee!! problems with the car? There’s light burning on the dashboard that’s says low pressure on the tire. It may be the temperature? Hope so, Toch maar even de rental station gebeld en onderweg ff tjekken of het idd niet de banden zelf zijn. A very cloudless blue sky but freaking cold here in Arizona (below zero) and saw also some forever snow on top of the mountains. Om 7 uur zat ik al weer in de auto, voor de Grand Canyon en ook daar weer, heel veel moois voorbij zien komen.
En rond de klok van 11-en was het warm genoeg voor de banden, het lichtje uit op het dashboard gaf echt weer een beter gevoel.
Na dag 2 ook weer bijna de hele dag in de auto, (383 miles) ondanks al het natuurschoon dat ik heb gezien en het gevoel dat ik soms “on top of the World” reed en ook nog gauw de Hoover dam meegepikt ben ik helemaal gaar en ben het autorijden ook helemaal zat, ben blij dat ik de auto zo meteen kan droppen in de parking garage. Het echte stukje route 66 langs peach springs heb ik dan ook maar overgeslagen, echt geen trek meer in en echt geen idee dat ik over 2 dagen auto rijden en weinig doen nog zoveel kon schrijven.

Going west again: Vegas, Sin City, Treasure Island, 2 nachten, ben net ingecheckt en kijk mn ogen nu al uit. Werd al een winkeltje binnen “gekletst” voor oog-crème, zie er waarschijnlijk erg vermoeid uit (haha, gewoon rimpelig zal ze bedoelen) , ze had een leuke aanbieding want ik had net black Friday gemist, van $ 500 voor $ 250, , yeah right want 3 of them :) eerst maar ff wat proberen te winnen. Weet wel niet hoe dat moet maar . . . . soms is het geluk met de dommen. Ik zit op de 31e verdieping, een beauty van een kamer en een grandioos uitzicht, voor de kenners : recht tegenover het Palazzo en the Venetian and next to the Mirage. Goktafels zo ver als je kan kijken, shopping, eating, even get married, Ik ga zo meteen de strip op om van al dat moois, de shows en de hotels te genieten, dus voor nu . . . .tot later
Ps ; Niks voor niks hier, het internet moet je betalen voor of 2 uur of 24 uur en zelfs het gokken kost geld (geintje)
het is een opnieuw een strakblauw hemeltje met een heerlijk temperatuurtje
Bye Bye zwaai zwaai for now

• 28 November 2011 - 11:05

Toon En Claudia:

Hi Ingrid,

We zijn een en al jaloezie, wat een mooie reis en wat een lef om dat in je eentje te doen, chapeau! Het leuke is dat wij ook in Las Vegas zijn geweest met Leon en Marleen dus precies weten hoe het voelt om daar rond te lopen, geweldig toch? Het is leuk om je reisverslagen te lezen en grappig dat half amerikaans en half nederlands te omschrijven. Nog heel veel plezier want ik zie dat je over 7 dagen alweer naar huis komt, time flyes when youre having fun! Geniet ze nog daar en we spreken je wel weer een keer als je terug bent, ok? Succes bij het gokken, you'll never know! Groeten vanuit Goirle Toon en Claudia xxx

• 28 November 2011 - 16:12

Ellen:

He meisje

Wat ben jij stoer zeg en wat een mooie reis ik denk dat je heimwee gaat krijgen als je weer in dit koude kikkerlandje bent met een boel prachtige herrineringen in je rugzak en je hebt vast met Teresa afgesproken nog eens op de koffie te komen.
    Een reis om nooit te vergeten maar mogelijk kan je een gokkie wagen dat alles nog ff wat langer kan duren

Geniet nog van je laatste week en als je thuis bent horen we alles onder het genot van een glaasje neut

knuffel

• 28 November 2011 - 18:17

Marjolein:

Nou zeg "een stoere meid is op haar toekomst voorbereid"
    Wat heb jij alles goed voorelkaar zeg!
    En wat super stoer zo in je eentje.
    Ik ben ongeloofelijk trots op jou!!!
    Geniet er nog van want het eind is bijna in zicht.
    Ben blij je weer te zien volgende week
    Dikke knuffel Marjolein

• 28 November 2011 - 20:51

Mandy:

Hi Ingrid
    Nou ik hoop sta je ondertussen een gokje hebt gewaagd en ook hebt gewonnen. Je reisverslag is geweldig en ik zou het supertof vinden als je het zou kunnen verlengen, de politie kan nog wel ff wachten.
    Wat een reis en wat een verhalen zeg. Geniet nog van je dagen daar, doe voorzichtig en CU soon.
    Xx

• 28 November 2011 - 21:03

Wil W:

Hoi hoi,

Kan het bijna niet bij houden....al je verhalen. Geweldig wat je allemaal al hebt mee gemaakt. Geniet nog met volle teugen van je laatste week en wie weet win je de jakpot wel!!!
    have fun.....voorzicht heeeeee.

Doei Wil

• 29 November 2011 - 12:28

Paul:

Ciao Ingrid, ik geniet elke keer met je! mooi verslag en leuk om te lezen dat het goed met je gaat! veel plezier en geniet ervan, groet paul

• 29 November 2011 - 18:56

Annemie :

Weer een geweldig verslag. Wat een afstanden en knap om dat in je eentje te doen.
    Geniet nog van deze laatste week en waag nog een gokje. Je weet maar nooit.

Groetjes, Berry en Annemie

• 30 November 2011 - 18:26

Co En Trees:

Herinner je de Jordachs nog???
    Veel is toen opgenomen in Vegashe.
    Ik weet zeker dat je het voor de geest kan halen.
    Die Strip ook niet misselijk he.
    Ik ga weer verder met lezen. Geniet er echt van.
    Trees