Test results, whale watching & Thanksgiving - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu Test results, whale watching & Thanksgiving - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu

Test results, whale watching & Thanksgiving

Door: flyingtothewest

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

25 November 2011 | Verenigde Staten, San Diego

Whale watching: Monday morning: the weather looks good, sunny again and almost no clouds after all the rain last Sunday.
Ik wist al wel dat ik geen echte zeebenen heb, nog nooit echt ziek geweest alleen maar misselijk maar de Pacific is toch wat anders als de Middellandse Zee. Vanaf een afstand zag de oceaan er erg rustig bij, totdat je aan het varen gaat.
Jullie raden het vast al wel; na 2 uur varen, ondertussen ver op de oceaan in die uren het misselijk worden langzaam opgebouwd en op het moment dat er omgeroepen wordt dat er op 12.00 uur, dus recht voor ons een groot aantal zeehonden te zien is, hang ik boven een kotsbak.
Great timing. . . . maar ik kon in de herkansing, nadat ik mn ontbijtje eruit had gewerkt heb ik toch ook de dolfijnen gezien en wat zijn ze leuk, alleen het is zo damned difficult to make pictures of them, so I tried to film them as well.

Everyone in the meanwhile is asking for my test results: well here they are:
8,5 for presentation about the Coca Cola Company
And for my exit test I got 8,1 , started with a 7,4 so I graduated.
I did pretty well and now; school’s really out.
Leaving San Diego within a few days.
Wednesday last school day, I got my certificate :) and also a parking violation notice just on my last day at school :( Grrrrrrrrr. I didn’t really know what I did wrong, so I asked someone in the street. Well: up hill you have to steer the wheels a bit to the street so when the brakes refuge the car isn’t rolling all the way down, down hill just the opposite. It make sense but I’m sorry about my ticket. $ 60,- to pay.

Deze week de laatste voorbereidingen treffen voor m’n vervolg trip, mn rondje Grand Canyon / Las Vegas / Death Valley / Sequoia National Park / San Francisco. San Diego zit er echt op.
Heb al een extra reistas gekocht, want ik krijg echt niet alles mee terug, een Appeltje gekocht, parfum, kleding, schoenen, sneeuwbollekes, some Herbalife products of course. Sommige artikelen zijn zo heerlijk cheap hier dat ik het zonde vind om te laten liggen, ik word er erg hebberig en koperig van. Mijn salaris is ondertussen weer gestort en dat komt erg goed uit cause the day after thanksgiving is called Black Friday, a complete crazy day about sales, some shops will give up to 70% discount. And people get outrageous! So I will found out.

Thanksgiving de 4e donderdag in november waarop dank wordt gezegd voor de oogst en voor allerlei andere goede dingen (Wiki): I spent with Teresa and her family in …..Hemet. het was interessant om er bij te zijn, maar ik vond de afstand om samen dinner te doen wel erg groot. We hebben geloof ik in totaal 300 miles gereden en dat voor een kalkoen. Maar ik heb het meegemaakt, dus niet zeuren. . . . and of course very nice they invited me over. One big happy family.
Morgenvroeg echt op pad voor het laatste stukske van de trip, really on my owm.
Destination 2morrow is Flagstaff in Arizona, om vandaar de Grand Canyon te doen.
I’ll be back very soon.
Love you xx

• 25 November 2011 - 18:22

Maria:

Hi there, gelukkig dat het bij je ontbijt eruitwerken gebleven is en dat je nog van de dolfijnen hebt kunnen genieten. Lijkt me helemaal super als ze zo rond de boot zwemmen, dan vergeet je toch ook wel een beetje dat je misselijk bent of niet ;o)
    nou mooi 'rapport' hoor congrats !
    en nu genieten van je trip, take care and we'll KIT (om in jouw termen te spreken).
    doeidoei Maria

• 26 November 2011 - 10:30

Hans En Elly:

Wat een goede cijfers, we wisten wel dat je het kon! En wat een super trip zeg, ben jaloers dat je zoveel dolfijnen hebt gezien, echt geweldig.
    Heel veel plezier nog bij je rondrit en doe voorzichtig. We hopen gauw weer wat van je te lezen.
    Groetjes Hans en Elly

• 26 November 2011 - 11:08

Rob:

Howdy Lovely,

Hello goodbye Diegodear. Het was weer even geleden maar heb wel in de gaten dat je me niet mist. Superknap die cijfers van je Ingrid maar het belangrijkste is natuurlijk hetgeen je van de "way of living" daar allemaal meepikt in de staat California en volgens mij hebben ze daar nog wel een paar staten over dus ga thuis maar weer eens flink aan de slag met de producten, to make some extra money.
    Geniet vooral nog van de laatste 9 dagen want, weliswaar zonder je vriend van het museum, zitten daar ook nog wel een paar hoogtepuntjes in.
    Nooit geweten trouwens dat die Diego zeehondjes zoveel met je op hebben, overal waar je gaat zwemmen die beesten je achterna, ze zullen wel een traantje laten in de wetenschap dat het zwemmen naar de Grand Canyon wat lastiger wordt.

Geniet met volle teugen nu het nog kan maar ben je wel een beetje voorzichtig ? Fabulous Las Vegas, Here she comes . . .

Liefs Rob

• 26 November 2011 - 17:35

Albert En Tineke:

En was het shop till you Drop? Wij zitten dit weekend in Düsseldorf en genieten van de kerstsferen. Jij bent onderweg naar las Vegas en gaat daar vast een leuk vakantiebedrag bijverdienen. Doe voorzichtig daar en geniet er nog maar van want aan alles komt een eind.
    Groetjes vanuit duitsland

• 26 November 2011 - 20:22

Leon & Marleen:

Hi Sis, sooooooo wat een indrukken en goede cijfers gehaald, en geslaagd een echte vogel, hahahaha.
    Heb eindelijk met mn laptop op schoot, en links van me is Paul de Leeuw bezig met zijn schow. Heb de foto's van de dagen USA eens rustig op een slide show bekeken. En ben niet vaak jaloers, maar als ik alle foto's nu bekenen heb betrap ik me toch op een bepaalde jaloezie. We kennen de omgeving, vanuit onze trip, maar toen ik je zondag uitbundig sprak over Carmel, toen was ik toch wel wat jaloers.
    Nu nog een paar dagen, (lang genoeg geweest vindt ik) maar misscien denk jij daar anders over.
    Misschien is het wel iets voor jou om Nederland definitief de rug toe te keren???.
    Aan alles komt een eind, geniet van de mooie tijd die je daar nog hebt.
    En als je daar in Las Vegas een flinke prijs wint dan laat ons maar snel eens over komen.
    Bel je nog wel een keertje.
    XX van ons.......

• 26 November 2011 - 20:31

Leon:

Zorrie voor de veele voutjes in het voorige stukje, maar we hebben aan de wein geezten vanmiddag bij Toon en Klaudia...........Marleen had het geleezen en vontd dat dit niet door de buegel kon.....zorrie......!!!!

• 27 November 2011 - 14:44

Thomas:

Hoi mam,
    Nogmaals proficiat met het behalen van de test!! Leuk je gister weer even gesproken te hebben. Geniet nog van de laatste week, zullen vast nog een hoop mooie herinneringen bijkomen. Tot volgende week!!
    Liefs, xxx Thomas

• 28 November 2011 - 08:10

Marij:

Hey Ingrid,

Ook van ons gefeliciteerd met je goede punten, kei goed! We lezen steeds weer met plezier je verhalen. Nu begint de echte vakantie week, dus bij deze geniet daar nog maar lekker van, dat heb je verdiend!

Groetjes Marij en de rest

• 29 November 2011 - 11:29

Martijn:

als die corvette jouw huur auto is pak ik nu het vliegtuig. jezus wat een bak :P