Halloween 2 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu Halloween 2 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Ingrid Vogels - WaarBenJij.nu

Halloween 2

Door: flyingtothewest

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

02 November 2011 | Verenigde Staten, San Diego

Halloween 2

Halloween weekend is weer voorbij. It was fun.
I went in the sexy outfit, Teresa bought me one, the other option was a witch, then I thought, being a witch I can do all over the year!!! Heel velen waren stik leuk verkleed en maken er veel werk van. Op school werd er ook veel aandacht aan besteed, dus leuk om mee te maken. Allerlei typische treats , drinks en een contest for best dressed up.
Some pictures must show you. . .

During the week is travelling by bus much easier, because they are driving more frequently.
Last Sunday was also an awful one to take the bus. Met de connecting busses, gaat het echt niet lukken, er zit soms zomaar 45 minuten tussen, als je dan weet hoe donker het hier kan zijn, langs de Interstates en freeways. Het wandelen nog niet verleerd dus maar aangestapt, want om zo lang te gaan zitten wachten, not my kind of style, always in a hurry. In het begin netjes op het voetpad, maar dat stopt ineens en dan loop je zomaar op een soort vluchtstrook met langs razende auto’s. Nu ben ik echt niet bang aangelegd, maar het idee dat ze me niet zien wandelen daar in the dark heeft me toch maar doen besluiten netjes te gaan zitten en te wachten.

Visiting Down Town San Diego.
Daar was de laatste mogelijkheid om op 10/31 de haunted trail te doen. Door een aantal reacties aangespoord om m’n angsten te overwinnen en deze toch maar te “doen” Lucky me !! I haven’t It started only in the evening at 7 pm. Way too late for me, because of the busrides, (you know) . And sure : I really do remember my scary adventure in Disneyland Paris.

San Diego is best een aparte stad, langgerekt, een vliegveld midden in de stad, zou in Holland dus never nooit een optie zijn, een behoorlijk zakengedeelte, mooie stranden ; La Jolla shores, maar ook een OLD TOWN (just like it was in the old days) en Gaslamp Quarter, oh en niet vergeten Little Italy, so called of the many Italian restaurants there. Really nice to visit, een mooie Mall, called Horton Plaza met ook pretty expensive shops en een groot park, BALBOA PARK . (daar was de haunted trail). Aardig stukje daar voor moeten wandelen en klimmen en sorry guys I lied earlier to all you of, I was so wrong. San Diego is niet gebouwd op heuvels maar op bergen. I’m sure of it. Een stijgings % van 13% op sommige straten, kom je toch alleen maar in de Alpen tegen. Niet normaal meer en ik maar denken dat ik genoeg conditie heb.
Wat ik wel een leuk voordeel vind aan het travelling by bus is dat je leuke gesprekken kunt voeren, de ritjes zijn lang en de contacten zijn zo gemaakt, of they ask me: where you’re from, (and tell a lot) of I will tell what I’m doing here. (and also tell a lot)
Een bijkomend voordeel: practising my english. Doing better evry day.

Voor vandaag staat er nog een middagje beach on the program. Again 30C, daarna a Zumba class (kan ik mn conditie meer of weer op peil brengen) and have dinner with the guys and girls from school. For the First time we will visit and American restaurant. (no no not the Mac)

Komend weekend heb ik een dagje Seaworld (dat is een must!) gepland en outlet shopping near the mexican border. (Las Americas) Das maar een busritje van 2 uur, dus goed te doen (maar niet heus) :-( :-(
Tell you more after the weekend.
Love you XX

• 03 November 2011 - 08:47

Rianne Riff:

Nou dat ziet er toch heel goed uit! Volgens mij ben je je Ameriacano wel tegen gekomen in deze outfit. Je weet het als het er 2 zijn is het ook goed. Je kent mijn criteria.Enjoy life in the states!
    Liefs Rianne

• 03 November 2011 - 17:55

Co En Trees:

Geweldig wat jij allemaal meemaak. Allemaal typisch Ingrid. Gek je gaat toch niet in het donker langs een snelweg lopen.!!!!!!! Doe je dat hier ook? Ik weet dat je graag wandelt maar wel je brains blijven gebruiken he. Je hebt het zo te lezen goed naar je zin. Houden zo.
    Dat Geparty met Halloween is je op het lijf geschreven. Veel plezier!
    Co en Trees

• 03 November 2011 - 20:05

Marjolein:

Het klinkt helemaal super wat jij allemaal mee maakt,maar kijk je wel een beetje uit zodat je weer veilig thuiskomt.En dat halloween gedoe lijkt mij wel erg leuk,jij zag er helemaal goed uit.
    leuke foto 's die je bijgevoegd hebt.
    Geniet er nog lekker van.
    Liefs en een knuffel van Marjolein

• 03 November 2011 - 20:58

Rob:

Hoi Ingrid,

Echt superleuk dat griezelige pompoenenfeest ! Leuke Pics !
    Zo ben je als rasechte kruikenzeiker wel in je element zeker, I guess. Ik had je in eerste instantie echt niet herkend in dat bijenpakje, dat je dan toch met een lange zwarte pruik en wat schmink iemand zo onherkenbaar kan grimassen. Erg sexy hoor zoemend door de heu.. uhm bergen op zoek naar nectar om vervolgens woedend van opwinding toe te steken. Toch nog een klein beetje scary! Leuke vriendin trouwens naast je op de foto !

Please, je gaat er toch geen Halloween 3 van maken he, echt te Amerikaans al hoor, you know Police Academy 1, 2, 3, 4, 5, 6 ,7, 8, ....

God bless Maja,
    Inderdaad Co mee eens, ook langs de freeway.... of moet ik zeggen beeway? ....weet ik ook gelijk waar hier de getankte freebees vandaan komen!

So bij bij again, Enjoy, just 32 to go!

Liefs Rob

• 04 November 2011 - 18:55

Thomas:

Hoi mam,

Zo te horen aan mooie ervaringen geen gebrek voor je.. Je mist ons dus vast niet?! Leuk om de verhalen te lezen hier, was ook leuk je even te zien en spreken via skype. Hier gaat alles gewoon zijn gangetje, gelukkig kan het weekend weer beginnen! Kan merken dat je Engels al verbeterd is want heb af en toe wel moeite met het te volgen ;) Mam, geniet nog van je tijd daar. Veel plezier bij Seaworld!

Gr. X

Ps. Jelle zei dat de San Diego Zoo ook echt een aanrader is, daar moet je dus ook even gaan kijken!

• 05 November 2011 - 12:00

Ellen:

Hoi meisje,

Wat fijn dat je zo geniet en zo te zien in geen onaardig gezelschap.

Maar..............ben je wel een beetje voorzichtig.

Ga zo door met genieten van deze geweldige reis je bent al weer bijna op de helft.
    Veel plezier bij seaworld!

Knuffel

• 06 November 2011 - 07:16

Albert En Tineke:

Hoi Ingrid,
    Wat een verhalen en wat een indrukken doe je daar op. Terwijl wij bezig zijn met de opening van het carnavalsseizoen in zomerse temperaturen, vermaak jij je kennelijk opperbest getuige de mooie foto,s. Herinneringen aan onze trips naar de states komen weer naar boven. Geniet, leer ze en veel plezier dit weekend bij sea world en doe de groeten aan shamu.

• 06 November 2011 - 21:23

One And Only.:

Hi Sis, Nice talking to you couple of hours ago.
    Maar het was te luidruchtig toen je bus instapte op weg naar de shopping mall. Kon je bijna niet verstaan. 2 uur heen en dan weer 2 uur terug voor een leuke T-shirtje wat je toch niet koopt. Hahahahaha Wel een beetje jammer te horen dat je er wel in je eentje voorstaat en dat je niet zo op "sleeptouw" wordt genomen door je host! Uiteindelijk moet je alles zelf doen, maar was wel handiger geweest, en zeker om daar ook de taal dan wat beter te kunnen spreken.
    Ben best wel trots dat je je daar staande houd in dat grote USA.
    Zoals gezegd spreek ik je deze week nog wel een keer.
    Bye, Bye en zoals ze hier zeggen houdoe!!!